MASA itu EMAS :)

semakin hari semakin rindu :'(

em . ya ALLAH . rindunya aku kat dia , :'(  . adakah ini dugaan yang perlu aku lalui  . 
subhanallah . :( .

setiap masa ,setiap waktu ,setiap detik ,setiap saat aku memikirkan dirimu ,
:'( .
allahhuakbar :'( .

aku rindu akan gelak tawa mu .senyuman mu . mata mu .pipi mu :'( .
kau telah membuat hati ku cair dengan gelak tawa dan mata mu .
:'( 

Kau bilang bahwa kau mencintaiku
mengapa kau tinggalkan aku menangis dalam dingin
aku bersumpah kali ini berbeza
mengapa garis yang tampak begitu tua

Kau mengatakan bahawa aku adalah satu-satunya
yang bisa membuat kau merasa seperti itu
kau mengatakan kepada aku bahawa kau peduli tentang aku

Semua malam kau meletakkan dengan aku
sendirian dalam kegelapan di tempat tidur aku
sekarang aku akhirnya menyedari
kau hanya bermain-main dengan kepalaku

Cinta adalah suatu kata yang kuat
kata orang sering salah guna
sesuatu yang mereka anggap remeh
sesuatu perkara, mereka memukul dan penyalahgunaan

luka aku jalankan dalam diriku
ada darah di seluruh tempat
aku rasa aku benar-benar kehilangan kali ini
aku malu untuk menunjukkan wajahku 


No comments:

Post a Comment