MASA itu EMAS :)

Salam,

PERHATIAN:Ini post agak jiwang.Harap maklom.


Hari ini,bila saya bangun daripada tidur,
Tetiba saje saya teringat awak,
bila pertama kali kita berjumpa,
hati saya mengatakan,
"Ah,bencinya aku!"
Kesian awak ye..

tapi,awak dengan sabar,
menjadi teman x kira masa dan ketika,
ketika saya susah dan senang,
awak sentiasa di sisi,
itulah diri awak,
sentiasa sentiasa,'
"kawan masa senang mudah dicari,kawan masa susah seorang diri"
awak lain,
awak sentiasa bersama saya x kira susah dan senang,
hati saya mula terpikat dengan awak

setahun berlalu,
saya semakin sayang kat awak,
saya mula menyedari betapa pentingnya awak,
tapi,masa untuk kita bersama tinggal sedikit sahaja,
kalau boleh,saya x ingin membesar,
saya mahu saje bersama awak,
bukankah itu bagus?

hari yg dilalui terasa bahagia,
awak dan saya,
mereka juga,
kita belajar bersama-sama,
mengenali erti nilai persahabatan dan kehidupan,
mengenal mana yang baik dan buruk,
awak sangat berjasa terhadap saya.

tapi,setiap pertemuan ade perpisahan,
saya terpaksa berpisah dengan awak,
walaupun hati kata x rela,
tapi,kehidupan kita perlu diteruskan,
setiap kenangan manis kita bersama,
akan saya jadikan pegangagn,
dalam saya menghadapi liku2 di tempat orang,

Terima Kasih,Awak!
 
 
ny lha AWAK saya , :) .


No comments:

Post a Comment